Dwarfs in Disguise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

jag vill joina er.

2 posters

Gå ner

jag vill joina er. Empty jag vill joina er.

Inlägg  Isulven 2008-01-31, 14:26

Namnet är Jerry och jag är 18, jag går på österlengymnasiet i simrishamn.
På fritiden läser jag läxor, det säger jag till mina föräldrar i vart fall. Annars sitter jag och spelar World of Warcraft eller så pysser jag till Malmö och har skoj.

Jag ska börja spela Age of Reckoning för att jag har alltid varit intresserad av Warhammer men aldrig varit något vidare bra på att måla
så nu när det kommer ut som mmorpg så SKA jag ha det.
Jag ska vara Marauder, Chaos.
Jag har spelat World of warcraft i mer än 9 månader, tror det gör mig till en erfaren mmo spelare.
Isulven
Isulven

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-01-26
Ålder : 34
Ort : Sankt Olof

Till överst på sidan Gå ner

jag vill joina er. Empty Sv: jag vill joina er.

Inlägg  LillHagelin 2008-02-01, 18:52

Isulven skrev:Namnet är Jerry och jag är 18, jag går på österlengymnasiet i simrishamn.
På fritiden läser jag läxor, det säger jag till mina föräldrar i vart fall. Annars sitter jag och spelar World of Warcraft eller så pysser jag till Malmö och har skoj.

Jag ska börja spela Age of Reckoning för att jag har alltid varit intresserad av Warhammer men aldrig varit något vidare bra på att måla
så nu när det kommer ut som mmorpg så SKA jag ha det.
Jag ska vara Marauder, Chaos.
Jag har spelat World of warcraft i mer än 9 månader, tror det gör mig till en erfaren mmo spelare.

Du är välkommen Very Happy
Men vad för klass lirade du i WoW?
LillHagelin
LillHagelin
Admin

Antal inlägg : 240
Registreringsdatum : 08-01-20
Ort : Simrishamn

https://svenskadid.aforumfree.com

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet